Praca w ALBO
W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowiska:
Specjalista e-commerce / lub młodszy specjalista e-commerce (ważne do 25.07.2022)
Chcesz rozwijać się w e-commerce? U nas będziesz mógł!
Jesteśmy liderem w produkcji mebli sklepowych i gastronomicznych oraz oficjalnym dystrybutorem profesjonalnego sprzętu gastronomicznego STALGAST.
Na rynku działamy już 30 lat!
W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista e-commerce / lub młodszy specjalista e-commerce (w zależności od poziomu umiejętności).
Jeżeli masz doświadczenie w min. dwóch poniższych dziedzinach, zapraszamy do złożenia aplikacji:
- prowadzenie mediów społecznościowych (np. FB i Instagram)
-
copywriting sprzedażowy
-
optymalizacja sklepów internetowych pod kątem SEO
-
AdWords
-
Google Analytics
-
Google Search Controle
-
Google Tag Manager
-
programy afiliacyjne
-
obsługa platform marketplace (np. Allegro i Amazon)
-
umiejętność pracy w programach graficznych
-
umiejętność wykonywania zdjęć produktowych
Oczekujemy również: -
znajomości języka angielskiego lub niemieckiego (lub innego języka obcego) na poziomie min. komunikatywnym - warunek konieczny
-
wykształcenia wyższego – warunek konieczny
-
prawa jazdy kat. B – mile widziane
Oferujemy: -
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
-
przyjazną i życzliwą atmosferę w pracy (jest to dla nas priorytet)
-
możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
-
pracę na umowę o pracę (po okresie próbnym)
-
dogodny czas pracy: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00.
Jeżeli posiadasz doświadczenie w min. dwóch ww dziedzinach oraz stawiasz na dobrą atmosferę w pracy, wzajemny szacunek i rozwój, wyślij nam swoje CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Specjalista ds. sprzedaży wyposażenia gastronomii (ważne do 25.07.2022)
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- doradztwo rozwiązań w zakresie oferowanych produktów i usług,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- bieżące raportowanie wyników pracy,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz z dostawcami zewnętrznymi.
Wymagania:
- zaawansowana umiejętność obsługi komputera i pakietu Office,
- łatwość przyswajania wiedzy technicznej,
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych zorientowanie na cel i wyniki doświadczenie w obszarze: handel / sprzedaż,
- doskonała organizacja pracy,
- wyższe wykształcenie,
- znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży wyposażenia sklepów i gastronomii.
Oferujemy:
- umowę o pracę w renomowanej firmie,
- prace z klientem biznesowym (B2B),
- dobrą atmosferę pracy oraz szacunek do pracownika i jego pracy,
- jasny oraz czytelny motywacyjny system wynagrodzeń,
- pakiet szkoleń produktowych,
- wsparcie techniczne i merytoryczne,
- pracę w stałych dniach i godzinach pn. - pt., w godz. 8:00 - 16:00.
Zobacz portfolio naszej firmy: www.sklepkucharza.pl oraz www.albo.com.pl
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Asystent działu marketingu (1 stanowisko) - (ważne do 22.07.2021)
W związku z rozwojem działu, poszukujemy asystenta ds. marketingu – umowa zlecenie.
Praca będzie polegała na realizacji zadań zlecanych przez przełożonego, będą to m.in.:
- pomoc przy organizacji firmowych eventów,
- praca z mediami społecznościowymi firmy,
- drobne prace graficzne,
- obróbka zdjęć,
- obróbka filmów,
- weryfikacja baz danych,
- uzupełnianie produktów w e-sklepach,
- uzupełnianie stron internetowych.
Typ umowy: umowa zlecenie – po skończeniu studiów możliwa stała współpraca na umowę o pracę.
Poszukiwane kompetencje:
- osoba energiczna, kreatywna ale i sumienna oraz rzetelna,
- w trakcie studiów,
- dyspozycyjna w wybrane dni i godziny (do ustalenia) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,
- doświadczenie marketingowe mile widziane, ale nie wymagane.
Praca w Olsztynie, w siedzibie firmy ALBO.
Więcej informacji o firmie znajdziesz w zakładce "o firmie"
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.