Praca w ALBO


W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowiska:


Specjalista e-commerce / lub młodszy specjalista e-commerce (ważne do 25.07.2022)

Chcesz rozwijać się w e-commerce? U nas będziesz mógł!
Jesteśmy liderem w produkcji mebli sklepowych i gastronomicznych oraz oficjalnym dystrybutorem profesjonalnego sprzętu gastronomicznego STALGAST.
Na rynku działamy już 30 lat!

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista e-commerce / lub młodszy specjalista e-commerce (w zależności od poziomu umiejętności).

Jeżeli masz doświadczenie w min. dwóch poniższych dziedzinach, zapraszamy do złożenia aplikacji:

  • prowadzenie mediów społecznościowych (np. FB i Instagram)
  • copywriting sprzedażowy

  • optymalizacja sklepów internetowych pod kątem SEO

  • AdWords

  • Google Analytics

  • Google Search Controle

  • Google Tag Manager

  • programy afiliacyjne

  • obsługa platform marketplace (np. Allegro i Amazon)

  • umiejętność pracy w programach graficznych

  • umiejętność wykonywania zdjęć produktowych


    Oczekujemy również:

  • znajomości języka angielskiego lub niemieckiego (lub innego języka obcego) na poziomie min. komunikatywnym - warunek konieczny

  • wykształcenia wyższego – warunek konieczny

  • prawa jazdy kat. B – mile widziane


    Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej

  • przyjazną i życzliwą atmosferę w pracy (jest to dla nas priorytet)

  • możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)

  • pracę na umowę o pracę (po okresie próbnym)

  • dogodny czas pracy: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00.


    Jeżeli posiadasz doświadczenie w min. dwóch ww dziedzinach oraz stawiasz na dobrą atmosferę w pracy, wzajemny szacunek i rozwój, wyślij nam swoje CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.







Specjalista ds. sprzedaży wyposażenia gastronomii (ważne do 25.07.2022)


Zakres obowiązków
:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • doradztwo rozwiązań w zakresie oferowanych produktów i usług,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • bieżące raportowanie wyników pracy,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz z dostawcami zewnętrznymi.

Wymagania:
  • zaawansowana umiejętność obsługi komputera i pakietu Office,
  • łatwość przyswajania wiedzy technicznej,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych zorientowanie na cel i wyniki doświadczenie w obszarze: handel / sprzedaż,
  • doskonała organizacja pracy,
  • wyższe wykształcenie,
  • znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
  • prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży wyposażenia sklepów i gastronomii.


Oferujemy:

  • umowę o pracę w renomowanej firmie,
  • prace z klientem biznesowym (B2B),
  • dobrą atmosferę pracy oraz szacunek do pracownika i jego pracy,
  • jasny oraz czytelny motywacyjny system wynagrodzeń,
  • pakiet szkoleń produktowych,
  • wsparcie techniczne i merytoryczne,
  • pracę w stałych dniach i godzinach pn. - pt., w godz. 8:00 - 16:00.

    Zobacz portfolio naszej firmy: www.sklepkucharza.pl oraz www.albo.com.pl

    Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.






Pracownicy produkcji (ważne do 06.02.2022)

W związku z rozwojem, firma ALBO w Olsztynie zatrudni pracowników produkcji mebli.

Oferujemy:
- stabilną pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, od pon.- pt., w godzinach 7-15,
- dogodną lokalizację - dojazd komunikacją miejską,
- bardzo dobre warunki pracy,
- umowa o pracę,
- wysokie i terminowe wynagrodzenia,
- szacunek do pracownika i jego pracy,
- jasny, czytelny, motywacyjny system wynagrodzeń,
- wsparcie techniczne i merytoryczne,

Firma ALBO jest firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, która funkcjonuje na rynku już ponad 25 lat! Produkujemy meble wysokiej jakości, które trafiają do klientów w Polsce i za granicą.

Wymagania:
- dyspozycyjność,
- zdolności manualne i techniczne,
- mile widziane doświadczenie przy produkcji mebli lub obróbce stolarskiej.

Aplikacje proszę kierować pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Siedziba i zakład produkcyjny mieszczą się w Olsztynie przy ul. Jagiellończyka 47.

Zobacz nasze meble!
www.albo.com.pl/realizacje



Specjalista ds. sprzedaży mebli sklepowych (ważne do 27.09.2021)



Zakres obowiązków
:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • doradztwo rozwiązań w zakresie oferowanych produktów i usług,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • bieżące raportowanie wyników pracy,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie (produkcja, projektanci).

Wymagania:
  • zaawansowana umiejętność obsługi komputera i pakietu Office,
  • łatwość przyswajania wiedzy technicznej,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych zorientowanie na cel i wyniki doświadczenie w obszarze: handel/ sprzedaż,
  • doskonała organizacja pracy,
  • wyższe wykształcenie,
  • znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość branży wyposażenia sklepów, doświadczenie w call center, prawo jazdy.

    Oferujemy:
  • umowę o pracę w renomowanej firmie
  • prace z klientem biznesowym (B2B),
  • dobrą atmosferę pracy oraz szacunek do pracownika i jego pracy,
  • jasny oraz czytelny motywacyjny system wynagrodzeń,
  • pakiet szkoleń produktowych,
  • wsparcie techniczne i merytoryczne,
  • pracę w stałych dniach i godzinach pn.- pt., godz. 8:00 - 16:00.

    Zobacz portfolio naszej firmy na: www.albo.com.pl oraz www.albotek.pl

    Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Asystent działu marketingu (1 stanowisko)
- (ważne do 22.07.2021)


W związku z rozwojem działu, poszukujemy asystenta ds. marketingu – umowa zlecenie.


Praca będzie polegała na realizacji zadań zlecanych przez przełożonego, będą to m.in.:

- pomoc przy organizacji firmowych eventów,

- praca z mediami społecznościowymi firmy,

- drobne prace graficzne,

- obróbka zdjęć,

- obróbka filmów,

- weryfikacja baz danych,

- uzupełnianie produktów w e-sklepach,

- uzupełnianie stron internetowych.


Typ umowy: umowa zlecenie – po skończeniu studiów możliwa stała współpraca na umowę o pracę.


Poszukiwane kompetencje:

- osoba energiczna, kreatywna ale i sumienna oraz rzetelna,


- w trakcie studiów,

- dyspozycyjna w wybrane dni i godziny (do ustalenia) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,


- doświadczenie marketingowe mile widziane, ale nie wymagane.


Praca w Olsztynie, w siedzibie firmy ALBO.

 
Więcej informacji o firmie znajdziesz w zakładce "o firmie"


Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skontaktuj się z nami

Tel.: +48 (89) 533 50 20
Tel.: +48 609 470 165
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ALBO Wyposażenie Sklepów i Gastronomii
ul. K. Jagiellończyka 47
10-062 Olsztyn
NIP: 739 050 30 88
Godziny otwarcia: 8:00 - 16:00 (pn.-pt.)

Newsletter